Sov smukt i Meadow sengetøj 🌸 Fri fragt til pakkeshop ved køb over 799 kr. Sov smukt i Meadow sengetøj 🌸 Fri fragt til pakkeshop ved køb over 799 kr.

Handelsbetingelser

GENERELLE OPLYSNINGER

WWW.SUSANNESCHJERNING.DK

SUSANNE SCHJERNING STUDIO ApS

SOLBJÆRGET 45

3460 BIRKERØD - DANMARK

CVR NR: 30598660

TLF: 6038 8272

MAIL: STUDIO@SUSANNESCHJERNING.DK

ETABLERINGSÅR: 2007

ORGANISATIONSFORM: ANPARTSSELSKAB / ApS

 

HANDELSBETINGELSER

FRAGT I DANMARK

I Danmark har vi lav fragt til alle vores kunder. Fragten i Danmark er fra 49 kr.

Du får FRI fragt til pakkeshop i Danmark ved køb over 799 kr.

Fragtomkostninger vil fremgå af ordregodkendelsen, inden du betaler.

Vi sender din pakke tirsdag og torsdag med GLS i Danmark.

Læs mere om fragt og retur herunder i afsnittet Fortrydelsesret.

Gaveindpakning
Vi pakker gerne gaver ind i genbrugspapir, der har en smuk grøn støvet farve. Hvis du ønsker gaveindpakning skal du skrive det i kommentarfeltet når du lægger din ordre.

Sengetøj og duge fra Notes by Susanne Schjerning kan desværre ikke pakkes i gavepapir, da de bliver sendt fra eksterne Notes lager.

 

SHIPPING OUTSIDE  DENMARK

SHIPPING to Scandinavia and Europe with PostNord or GLS.
FREE SHIPPING in EU for orders over 2.900 kr. .

In EU we ship to: Sweden, Germany, Netherlands and France.

We ship to USA and England

Shipping costs will appear in the order approval before you make the payment.

Contakt studio@susanneschjerning.dk or call +45 6038 8272
www.susanneschjerning.dk

Vi sender pakker som pakkepost eller rekommanderet brev. Det gør det muligt at spore pakken, hvis der skulle opstå problemer. Varerne er forsikrede under forsendelsen og ved modtagelse beder vi dig kontrollere pakkens indhold. Er pakken og/eller indholdet beskadiget, når du modtager det, skal du anmelde det til GLS / PostNord med det samme, eller senest 2 dage efter modtagelsen og returnere varen til os.

Susanneschjerning.dk er ikke ansvarlig for varer, der er beskadiget under transporten.

Vi pakker altid varerne sikkert ind, så risikoen for fragtskader minimeres. Hos susanneschjerning.dk går vi op i bæredygtighed, derfor genbruger vi, hvor vi kan.

LEVERINGSTID

Vi sender pakker tirsdag og torsdag. Normal leveringstid inden for Danmark er 1-2 hverdage. Sammen med din ordrebekræftelse sender vi dig en track & trace kode.

HVOR BLIVER MIN PAKKE AF?

Hvis din pakke udebliver eller du bliver utålmodig, kan du Tracke & Trace hos leverandøren som fremgår af din ordrebekræftelse.

Du kan kontakt os på +45 6038 8272 eller studioshop@susanneschjerning.dk. Husk at finde dit ordrenummer frem.

BETALING

Følgende kort kan anvendes på susanneschjerning.dk: Visa/Dankort, Visa, Visa Electron, Mastercard og Mastercard Maestro samt MobilePay.

Der tages ikke gebyr ved betaling på susanneschjerning.dk

Beløbet hæves først på dit kort, når varerne sendes fra susanneschjerning.dk. Der kan aldrig trækkes et større beløb end det, du har godkendt ved købet.

Alle priser er i danske kroner (DKK). Vi forbeholder os retten til at ændre priserne uden varsel, dog ikke efter et køb er realiseret. Der er ikke refusion af moms, når der sendes til lande uden for EU. Priserne til lande uden for EU er højere pga. tillægsomkostninger ved forsendelse af varer ud af EU. Lokale skatter og afgifter er ikke dækket af Susanne Schjerning Studio.

KØB AF VARER

Ved køb af varer på susanneschjerning.dk skal du udfylde dine personlige informationer så som navn, adresse og betalingsinformationer. Bemærk, at et køb foretaget på susanneschjerning.dk ikke er bindende, før vi har godkendt dit køb.

Du vil modtage en bekræftelse af din bestilling pr. e-mail. Vær opmærksom på, at dette ikke er den endelige ordrebekræftelse.

Ordren er først accepteret, når den er godkendt og varen er på lager, hvorefter du vil modtage en ordrebekræftelse fra os. OBS. Et køb foretaget på susanneschjerning.dk er først bindende, når begge parter har accepteret handlen.

Hvis du har yderligere spørgsmål, så kontakt da venligst Susanne Schjerning Studio på telefon +45 6038 8272, eller skriv til studioshop@susanneschjerning.dk.

 

FORTRYDELSESRET

Hos Susanne Schjerning Studio har du 14 dages fortrydelsesret, hvis du har fortrudt dit køb eller ikke er tilfreds med varen. Fortrydelsesfristen udløber 14 dage efter den dag, du har modtaget din vare.

Du skal altså inden 14 dage fra modtagelse af varen, give os besked om, hvis du ønsker at fortryde dit køb.

Meddelelsen skal du give os på mail til studioshop@susanneschjerning.dk. I din meddelelse skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret.

Du skal udfylde vores standardfortrydelsesformular og sende med retur. Her kan du finde returformularen, du kan selv printe og udfylde den. Når du har meddelt os, at du ønsker at returnere din ordre, skal du indenfor 14 dage, sende varen retur til os.

Du kan ikke fortryde ved blot at nægte modtagelsen af varen uden samtidig at give os tydelig meddelelse af dette. Hvis dette skulle ske, fratrækker vi gebyret for fragt fra returforsendelse fra dit købsbeløb.

Hent returformularen som pdf.

Hent returformularen som Word docx.

RETURNERING

Du skal sende din vare(r) retur til os uden unødig forsinkelse og senest 14 dage efter, du har meddelt os, at du ønsker at fortryde dit køb. Du skal afholde de direkte udgifter i forbindelse med tilbagelevering af varen. Ved returnering er du ansvarlig for, at varen er pakket forsvarligt ind og du bærer risikoen for varen fra tidspunktet for varens levering.

Send pakken til:

Susanne Schjerning Studio, Sankt Jørgens Allé 5, st.th., 1615 København V. Danmark til GLS pakkeshop, Bagestræde 9, 1617 København V.

Det er VIGTIGT at du skriver både mail-adressen: studio@susanneschjerning.dk og mobil nummer 60388272, når du sender pakken. Desværre sker det at vi ikke modtager besked om en pakke der er sendt retur, hvis ikke disse oplysninger står på pakkelabel.

Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav, ej heller postpakker sendt uden omdeling.

VARER UNDTAGET FORTRYDELSESRETTEN

Følgende varetyper, som antages at blive forringet eller forældet hurtigt, er undtaget fortrydelsesretten;

  • Personligt tilpassede varer

VARENS STAND VED RETURNERING

Du hæfter for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Med andre ord - du kan prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik.

Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi. For at modtage hele købsbeløbet retur må du altså gøre det samme, som man kan i en fysisk butik. Du må afprøve varen, men ikke tage den i egentlig brug.

TILBAGEBETALING AF KØBSBELØBET

Når vi har modtaget og godkendt varen, refunderer vi købsprisen modregnet eventuelle fragtomkostninger. I tilfælde af en værdiforringelse, som du hæfter for, fratrækkes denne købsbeløbet. Vi tilbagebetaler med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved den oprindelige transaktion.

GAVERETURNERING

Hvis du har modtaget en gave, der er købt på susanneschjerning.dk og ønsker at returnere varen, kan vi bytte den til en anden vare af samme værdi. Hvis du derimod finder en vare, der er dyrere, har du mulighed for at betale differencen og få den tilsendt i stedet for. Udgifter i forbindelse med returnering samt ny levering dækkes af dig selv.

I begge tilfælde skal du kontakte Susanne Schjerning Studio på mail studio@susanneschjerning.dk. Tilbagesending foregår som beskrevet under returret. Pengene kan desværre ikke refunderes til andre kreditkort end det, der har betalt gaven. Returformularen skal sendes med, når du returnerer din gave.

Hent returformularen.

REKLAMATIONER

Når du handler på susanneschjerning.dk har du 24 måneders reklamationsret, hvis der er en mangel på varen. Det betyder, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation. Det er selvfølgelig et krav, at reklamationen er berettiget og at manglen ikke er opstået som følge af en fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd.

Du skal reklamere indenfor "rimelig tid" efter, at du har opdaget manglen ved varen. Hvis du reklamerer inden for to måneder efter, at manglen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig. 

Når du returnerer varen, bedes du oplyse, hvad problemet er, så detaljeret som muligt. Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav, ej heller postpakker sendt uden omdeling. Husk, at varen altid skal sendes tilbage i forsvarlig emballage og husk at få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger.

Du skal udfylde og sende returformularen på mail og vedlagt i pakken.

Hent returformularen.